Jeśli z naszej winy otrzymasz produkt uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, prosimy o przyjęcie naszych przeprosin. Daj nam znać w ciągu 48 godzin od chwili odebioru paczki i dołącz zdjęcie uszkodzonego produktu. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Jeśli otrzymałeś produkt uszkodzony podczas dostawy, poinformuj nas o tym w ciągu 48 godzin i dołącz zdjęcie uszkodzonego produktu. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin. Następnie złożymy skargę do firmy przewozowej i wyślemy Ci produkt na wymianę, gdy tylko otrzymamy potwierdzenie, że firma przewozowa przyjęła naszą skargę (zwykle w ciągu 48-72 godzin).

Zwracany produkt musi spełniać następujące wymagania:
produkt nie może być używany, uszkodzony lub utracić swój pierwotny wygląd.
Wymianie podlegają wszelkie produkty (za wyjątkiem określonych w pkt ***). Jeśli zwracany produkt jest uszkodzony z winy Klienta, zamówienie zostało złożone nieprawidłowo z winy Klienta, lub Klient po prostu chce zwrócić produkt, wówczas Klient musi pokryć dodatkowe koszty przesyłki. Produkt podlega wymianie tylko w przypadku zachowania wyglądu i nieużywania.

W każdym przypadku prosimy o kontakt przed wysłaniem towaru, aby uniknąć nieporozumień.

Jak zwrócić towar, jeśli Twój produkt spełnia powyższe kryteria?

zapakuj produkt w pudełko, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu
adres zwrotny zostanie podany przez pracownika przy ustaleniu wszystkich szczegół, dotyczących tego pytania.

***
Ważne!
Produkty wykonane na zamówienie indywidualne nie są uwzględniane na liście zwracanych towarów (nie podlegają wymianie ani zwrotowi).